Poszukujemy specjalisty ds. promocji i marketingu do pracy w Dziale Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu.
Wymagania:
- potwierdzone wykształcenie, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne (wyższe pełne);
- co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury);
- biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (między innymi Excel i Word);
- znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1);
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu profilu instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter) i w zarządzaniu nim;
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press);
- zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność ustanawiania priorytetów;
- otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
- wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
Opis stanowiska:
- planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;
- wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum;
- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum;
- kontakt i współpraca z mediami;
- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie;
- analiza działalności Muzeum, między innymi frekwencji odbiorców oferty muzealnej;
- koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);
- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;
- dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi;
- prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum;
- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum;
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi;
- koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.
Oferujemy:
- ciekawą i satysfakcjonującą pracę w największym muzeum na Górnym Śląsku;
- możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowej instytucji kultury województwa śląskiego;
- stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę na czas określony).
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie:
- listu motywacyjnego,
- CV wraz z danymi kontaktowymi,
- opcjonalnie referencji,
osobiście (sekretariat) lub pocztą (z dopiskiem „Kadry – specjalista ds. promocji i marketingu”) w terminie do 30 marca 2018 roku (decyduje data wpływu). Dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą przyjmowane.
Miejsce pracy: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom.
Muzeum zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktowania się z wybranymi kandydatami spośród przekazanych zgłoszeń.
W dokumentach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji na dane stanowisko (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”