Szukamy specjalisty ds. promocji i marketingu do pracy w Dziale Promocji i Wydawnictw [ogłoszenie o pracę]

Poszukujemy specjalisty ds. promocji i marketingu do pracy w Dziale Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu.

 

Wymagania:

  • potwierdzone wykształcenie, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne (wyższe pełne);
  • co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury);
  • biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (między innymi Excel i Word);
  • znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1);
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu profilu instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter) i w zarządzaniu nim;
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press);
  • zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność ustanawiania priorytetów;
  • otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
  • wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.

 

Opis stanowiska:

  • planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;
  • wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum;
  • budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum;
  • kontakt i współpraca z mediami;
  • współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie;
  • analiza działalności Muzeum, między innymi frekwencji odbiorców oferty muzealnej;
  • koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);
  • zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;
  • dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi;
  • prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum;
  • pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum;
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi;
  • koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.

 

Oferujemy:

  • ciekawą i satysfakcjonującą pracę w największym muzeum na Górnym Śląsku;
  • możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowej instytucji kultury województwa śląskiego;
  • stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę na czas określony).

 

Zainteresowanych prosimy o dostarczenie:

  • listu motywacyjnego,
  • CV wraz z danymi kontaktowymi,
  • opcjonalnie referencji,

osobiście (sekretariat) lub pocztą (z dopiskiem „Kadry – specjalista ds. promocji i marketingu”) w terminie do 30 marca 2018 roku (decyduje data wpływu). Dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą przyjmowane.

Miejsce pracy: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom.

Muzeum zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktowania się z wybranymi kandydatami spośród przekazanych zgłoszeń.

W dokumentach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji na dane stanowisko (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”